Avklarat... Hemma igen

Jamen då var ännu ett oskuldstagande avklarat....
Jag, Lilla Mickan, som åker skidor för andra året i livet, för sjunde gången denna vinter, halvförkyld, på halvdåligt före, men fullständigt obitter har gått i mål i min första Tjejvasa på plats 283 av 7434 åkare....
Lilla jag, 283e personen av över 7000... det är ju helt sjukt.
Lilla nybörjar-jag.... Fan vad Herr B ska ha vallat bra!

Sen åkte jag Krokomsturen idag, 1 avslappnande mil, och kom 3a av 28 personer....
Mickan is on the go!!!!

Miel, vad gjorde vi innan OS respektive Tjejvasan??? Har vi varit snälla iår eller har vi andats godsaker...?!


Den absolut bästa vallaren och servicemannen man kan ha....


...han kan så mycket mer än att bara valla.


On the crime-scnen...


Sista posen som oskuld....


Så här åker Mickan...


...och så här åker Mickans arsle!



Första posen som o-oskuld!



Och välförtjänta björnkramar i mål


Målsträckan


Och nu undrar givetvis alla..... Gjorde hon ett helt lopp utan vurpor?!
Neheej... det gjorde hon INTE!
Mickan korsade mållinjen på mage/knä/höft eller vad det nu var som nuddade snön!
Jag ramlade en meter innan målet och kröp över linjen.... Men det gick ju det med!!!!


Förövrigt vill jag bara tacka för alla fina lycka till och gratulationer.....
Ni har verkligen gjort mig jätteglada!



Kommentarer
Dagge

Starkt jobbat! Både idag och igår.Plättlätt;-)

2010-02-28 @ 21:43:37
Mikaela

Plättlätt, Wassdahl, Plättlätt!!!

Tack för ditt stöd! Det var ju roligt det där...

2010-02-28 @ 21:45:55
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Tompa

Vi är så stolta över dig Mickan!!! Ingen rår på en nattis i spåret!! Är det OS nästa?? :) Och suverän placering fick du ju också! GRATTIS!!!

2010-02-28 @ 23:25:18
Söta Anna

Ååååååå vad du är duktig bruden!!! Och jag kan bara tänka mig hur mycket smågodis du måste äta för att komma i form efter all den där skidåkningen... ;)



KRAAAM

2010-02-28 @ 23:57:28
Mikaela

Tompa- Jag visste väl att du har STENKOLL på sporten...:) Höll dock på att missa Mellon pga detta!

Tack snälla för gratulationen.



Anna- Om du visste hur jag svullar mig full just nu... det är ett tungt jobb det! Men jag kämpar på... a woman´s got to do what a woman´s got to do, så är det bara!!!

2010-03-01 @ 01:08:26
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0