Återseende

Då har vi stött på varandra igen då. Jag och killen med noll-kropps-koll....
Han kom idag igen när jag var på gymet och vi hade faktiskt ett trevligt pass tillsammans.
Han är faktiskt trevlig så länge han vaktar glappet sitt.

Så nu har vi alltså träffats två gånger och jag har bestämt att när och om vi ses nästa gång, då är det dags att ställa den lille glapparen inför rätta....


Förövrigt så ska noll-kropps-koll-killen till Alperna och springa nån springtävling i sommar.
Kanske ett bra tillfälle för honom att kolla in hur kropparna på Alp-mupparna ser ut....
Memorera.....
Och skilja mig från dem....


Kommentarer
Fisken

Ha, ha, ha! Den kommentaren sitter alltså i fortfarande? asg Tur att du inte är långsint!

Btw...jag såg att Eskilstuna vann brandman SM i skidor. Hur fan gick DET till? Vi har väl inga skidspår här?

Svider det att få stryk av ett gäng som tränar 90% på rullskidor, 1% på snö och resten på afters-skin?

:-D

2010-02-18 @ 08:34:43
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0