Lugnande

Just nu känner jag att planering inte tillhör den bit av hjärnan som fick den större delen av cellerna....

Jag ska ju som bekant till fröken tandläkare imorgon och pga mina problem att umgås på ett avslappnat sätt med tandläkare så innebär detta besök en dos lugnande.

Det jag känner vart lite galet är att detta besök vart inplanerat en jobb-vecka....
För allvarligt talat, om jag nu ska gå på lugnande så är det ju klar som korvspad att jag vill njuta av efterdyningarna av lugn och harmoni i vaket tillstånd istället för att behöva åka hem och sova!


Nä, vart galet det här! Nästa gång är det arbetsfri vecka som gäller när det är Tandis-dags så att man får en ärlig chans att njuta till den sista ångan....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0