Hata Kramfors

Eftersom jag inte kan stoltsera med mer än sex skidåkartillfällen denna vinter så känns det lite tungt inför tjejvasan om två veckor.
Därför åkte vi till Kramfors igår för att åka en tävling som var 2.5 mil (hyfsat lik tjejvasans 3 mil). Denna tävling var vidervärdig. Första milen var det bara uppåt, den ena backen jävligare än den andra. Detta innebar givetvis branta backar hemmåt.
Men väl längst uppe där vi nu var så var det väldigt vackert i den strålande solen och jag funderade starkt på att skita i att åka fort och istället lulla på i lugn och ro och bara mysa i solen....
Då uppenbarade sig en ny backe och jag vart förbannad och svicsh så var tanken om att lulla på borta....

Så Kramfors får aldrig mer besök av Mickan.
Men jag längtar nu till Tjejvasan där backar a´la kramfors tycks vara obefintliga....

Nu ska jag till gymmet. En anledning till att det varit lite skidåkning kan vara jouren...
Men gymmet hinner man ifrån snabbt om larmet går....


Kommentarer
HerrB

Det var en stolt serviceman som fick ta emot en Mickan som storstilat klarade av ett mycket tungt 25 kilometerslopp...

2010-02-15 @ 13:31:31
Dagge

Klart att Mickan fixade loppet. Plättlätt. Säkert bra vallat med. Tape? ;-)

2010-02-15 @ 14:14:58
Mikaela

Dubbelhäftande Dagge..;)

2010-02-15 @ 14:19:23
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0