En vecka kvar

Imorgon skulle jag ha åkt ett sista lopp innan Tjejvasan nästa vecka. Men min hals är fortsatt ovän med resten av min kropp så jag får stå över.

Pratade med Pella idag och han undrade vad jag borde åka för tid för att det skulle vara bra.
Det undrar jag med!

Så disskutionen som följde lät kanske inte vidare intelligent när vi båda började gissa hej vilt på något som vi inte har en aning om....

Nån som vet? Vad är bra för en "glad" amatör?
Om man åker under 2½ timme, är det ok månne tro? Eller är det kasst....
Jag får ialla fall tro att jag är helt värdelös om jag överstiger den tiden....
Och med min halvtrasiga hals så kanske jag ska vara glad om jag kommer i mål innan pensionärerna också....


Och med facit i hand så kanske jag skulle ha avstått rökdykningen igår också.


Kommentarer
josefin

Hejhej, väldigt bra blogg du har tycker jag!

Kolla gärna in min oxå.. :') Jag tror du känner igen mig.. :P

2010-02-20 @ 22:50:23
URL: http://hestlivet.blogg.se/
Dagge

Då du kommit i mål och känner att du inte vill åka en kilometer till men ändå kan äta o dricka. Då är det bra. Oavsett tid. Med annat, bättre upplägg kan man ställa förväntningarna på ett annat plan. Glöm tiden denna gång. Plättlätt, Mickan, plättlätt.

2010-02-21 @ 11:54:54
Mikaela

Dagge- Jag kan och tänker INTE glömma tiden... Gjorde jag detta för den njutning och den fina omgivningens skull så kunde jag ju hänga kvar i Dvärsättsspåret...

Så du tycker jag har klent upplägg du...;) Då ska jag minsann kontakta storlöparen nästa gång för taktiksnack!



Josefin- Klart jag känner igen sötis-Josefin. Din blogg var också fin!

2010-02-22 @ 05:07:02
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0