Drugs är inte för mickan!

Tandis-Johanna gjorde ett halvdant jobb idag. Mickan gjorde ett kanonjobb idag.

För att börja med Tandis-Johanna så uteblev min lullighet totalt. Inte fan fick min tillvaro rosa kanter och gilligull inte.
Nej, det lugnande bet inte på mig.

När jag påpekade detta så vart svaret att hon inte kunde ge mig större dos än vad jag redan hade fått.
Vaddå har jag en kroppshydda som en elefant eller???
Eller har jag knarkat för mycket i mina unga dar att jag blitt imun? Jag fattar ingeting...

"Sjuksköterskan" sa att hon tyckte minsann att jag såg lite trött och lullig ut...
Tro fan det när jag har jobbat en hel natt och sen ska konfronteras med min mardröm.... Men det var bara ren och skär trötthet hon såg.....

Jag skulle nog behöva en elephant-injection för att bli härligt lullig.....


Till Mickan då.... What to say... Jag var så duktig att jag själv vart rörd efteråt!





Kommentarer
Teresen

Ett hett tips är:

Att ta med sig en MP3 med ösig eller avslappnande musik på.

Sedan lyssnar man på väldigt hög volym, det är det bästa sättet för mig. Har väldigt svårt för det där med tandläkarn, men Vaya con dios brukar hjälpa mig.



Imorgon börjar ju MF... och du jobbar!!??

2010-02-05 @ 14:30:13
Mikaela

Ja Therese... JAG JOBBAR!!!!!!

Och jag kommer att älska att jobba varje lördag ett tag framöver nu.... På riktigt!!!

2010-02-05 @ 23:19:57
Huskatt

Dåligt...klart man ska få en rejäl hästdos som man snudd på däckar. Fasiken de kan de ju ge barn utan problem, så varför inte till vuxna?

(har personligen bevittnat mitt ege barns däckande hos tandis...effekt i 30 minuter, sen piggnade han till och var som vanligt.)

2010-02-06 @ 16:55:24
URL: http://huskatt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0