Vem var det?

Lilla Linus tyckte att igår verkade vara en bra dag att måla sina ben med den blå bläckpennan han nöp från ett högt ställe.
Vi var ganska säkra på att han hade gjort det själv eftersom han själv gick och bar på pennan och såg allmänt nöjd ut...
Nu börjar jag undra om inte vi har blivit lite felinformerad i dramat. Jag satt nämligen och pratade med Wille igår kväll och jag tog upp vilken busunge till lillebror han hade som har alldeles blåa ben. Och jag hade knappt hunnit avsluta meningen innan Wille SNABBT hade hunnit klargöra; Det var inte jag....

Och just den lilla meningen fick mig att kraftigt ifrågasätta om Linus verkligen hade kladdat ner sig själv....
Eller dom kanske hjälptes åt... Då får jag väl gratulera, kul att dom äntligen har hittat nåt som roar dom båda tillsammans.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0