Bit ihop eller bryt ihop?!

Puh och pust och stön!
Ett antal dagar sen jag skrev något sist. Yran har kommit och gått. Som alla år. Trevligt att den kom tillbaka iår igen, ganska skönt när den återigen var över.
Ovanligt mycket konstigheter har inträffat. Konstiga saker och obehagliga saker som jag verken vill eller kan ta upp här, har tagit upp min energi den senaste veckan.

Så jag bryter ihop och kommer igen....
"Har aldrig tvekat" sa en vän när jag slängde ur mig min plan!

Så får det bli....


I´m a fighter.... Mickan knäcker man inte så lätt!!!


Kommentarer
Huskatt

Rätta takter! Upp med garden, ner med hakan!

2010-08-03 @ 03:08:43
URL: http://huskatt.blogspot.com
Herr B

DU är stark!

2010-08-03 @ 07:53:21
Dagge

Kör på bara! Lite nyfiken blir man ju.....

2010-08-03 @ 22:58:28
Mikaela

Jag ettrar mig vidare... Och en dag kanske nyfikenheten stillas...

2010-08-03 @ 23:52:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0