Olivbestyr

Har börjat fundera lite över min sons matvanor.
Vi bakade en paj tillsammans idag för att bidra med ialla fall något till kräftskivan vi ska på ikväll. Den innehöll oliver.
Wille förklarade då att han minsann inte kan äta denna pajen eftersom han hatar oliver. Men eftersom han tydligen ÄSLKAR olivsaft så gick hans funderingar på detta vis;
Jag kan ju ta oliverna från dom andras tallrikar också kan jag suga ur saften också kan dom äta upp hela oliven sen.....
Detta delger han vänligt mig medans han står och tar oliv efter oliv som suger ur saften och gottar sig, för att sedan bara slänga iväg oliven. Alternativt erbjuda mig den....
Han är generös min son.....


Kommentarer
Herr B

Kanske jag oxå ska börja suga ut det gottaste!

2010-08-13 @ 23:04:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0