Allt är sagt med största portionen kärlek

Jag och pappa satt hemma och pratade igår och kom, lite som vanligt, in på pappas yngsta dotter, min arvtagare Jossan!
Följande samtal utspelade sig med, vill jag påpeka, obegransad kärlek....
M- Jossan ringde nyss, ringde hon upp dig?
P- Nej, hon är väl för upptagen med personalfesten de är på.
M- Ja, hon ringde mig nyss iaf och ville prata med dig med.
P- Vart var dom nu då? Danmark eller?!
M- Jag vet inte, frågade inte heller.
P- Nej, hon vet väl inte själv vart hon är.....
M- Nej antagligen inte...
P- Hon skickade en bild på mobilen idag. (visade bilden)
M- Mmm vad söt hon är.
P- Ja verkligen. Hon tycker om att ta kort på sig själv.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0