Tack bilia i Västerås!

Jag lever med en man som hade en telefon, en blå telefon. Han älskade den blåa telefonen.
Tyvärr älskar våran minsta son att förstöra telefoner, och den blåa var det tredje han hunnit förstöra under sin snart 2-åriga livstid.
Jag vet inte riktigt vad herrn älskade så mycket med just denna, men det var det enda han ville ha när det var snack om en ny tele...
Kanske därför att den mörka sockertoppen i Criminal Minds har en EXAKT likadan.... Vad vet jag...

Men eftersom jag inte bara är en sur grinigt lat slavdrivande sugga, så skulle jag i största hemlighet försöka hitta en ny likadan till herrn.
Vi har letat ett tag men denna modell är svår att hitta i sverige. Den första han fick var ett exemplar som hade kommit i en leverans av misstag.
Därför kollade jag med det stora landet med stora människor! Det var lättare tänkt än gjort att importera därifrån.
Så jag forsatte mitt sökande på alla sidor i nätets värld, alla länder som kan tänkas använda mobiler och jag hittade NOLL!!!
Men jag fortsatte, jag gav inte upp. Ville han ha sin telefon så skulle han ha sin telefon.

Så för ett par veckor sedan fick jag napp! Eftersom jag letat överallt fram och tillbaka så vet jag faktikst inte hur och vart jag hittade det jag hittade....
Men Bilia i Västerås?! hade minsann även dom för nåt år sedan fått en liknande fellevernas som de bara hade låtat ligga.... JACKPOT!!!
Mickan beställde. Och under alla herrns favoritgodisar i påskägget så fann han sin förlorade kärlek.
Och påskens lycka var gjord.

Motorola KRZR K1


Mickan... hon leverar hon!!!


Kommentarer
Fisken

Jösses! Du är verkligen seriös... Jag hade liksom bara sagt "ja, den är död. Köp en ny då?".

Kanske för att vi varit ihop så länge?

KAN också hänga ihop med att jag får ligga så sällan?

2010-04-05 @ 11:16:44
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Huskatt

STORT! Klart impad!

Lätt att du kvalar in som "Årets Fru" efter det där! Shit vad mycket dumheter du kan göra nu :)

2010-04-05 @ 11:47:44
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Mikaela

Fisken; Kanske, kanske, kanske att jag har en baktanke.....



Katten; Jag VET!!! Nu börjar svineri-April, sen följer svinar-maj och sen kanske jag har svinat av mig för ett slag...;)

2010-04-05 @ 17:46:26
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Herr B

Det var första gången jag fått tårar i ögonen av att öppna ett påskägg. STORT...

TACK ÄLSKLING...

2010-04-05 @ 18:17:29
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Herr B

Godiset var gott det med!

2010-04-05 @ 18:23:02
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0