Tant mikaela

Sådär ja, nu har jag lagat tre av Willes åtta par trasiga jeans. Vet inte om mitt barn är unikt, men jag köper byxa efter byxa och sen tar det inte mer än nån vecka innan knäna är trasiga på dom....
Men det roliga är att det vart ganska bra. Jag visste ju inte ens att jag kunde sy.
Kanske en raksöm skulle kunna klaras av, men detta var något helt annat.... Det här var avancerat...

Sen för att fortsätta på pensions-temat så satte jag och Wille äntligen våra efterlängtade gurkor, squashar och solrosor. Resten av det som ska försås ska inhandlas imorgon. Tomaterna måste vi nog tyvärr vänta på några veckor till.
Och när vi ändå var igång så planterade jag om lite blommor!

Förtids-tant Mickan, det verkar tyvärr vara jag det....
Tur att jag köpte en kort klänning igår, för att kompensera lite ....


Nej, nu måset jag nog spela poker eller släcka en brand för att det här ska kännas bättre...


Kommentarer
Fisken

Jag känner mig helt plötsligt ung. Tack!

2010-04-12 @ 17:29:52
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0