Hemma igen

Dagen har som sagt spenderats hemmifrån.
Först besök hos dr. Fransson, sen besök på polisstationen och Linus pass-göring är nu i rullning...
Sen en runda på stan för att inhandla kläder till Wille och fika med B.

Och med risk för att låta som nån sån där förbannande mamma-bloggare som gallar ur sig om hur fantastiska och felfria hennes barn är, så måste jag ändå berömma mina små huliganer idag. Inte ett gnäll och inte en sur min, det var rena fröjden att släpa dom vidare från ställe till ställe....

Det enda som kan anmärkas på är när Wille på en blomsteraffär gick fram till en rosa blomma i kruka och förklarade att; "Mamma, jag ska köpa den här jag." Också vandrade han mot dörren.
På vägen gick han förbi flickan som jobbade där när han självklart förklarade; "Jag köper den här blomman jag".
Också gick han och öppnade dörren. Allt utan att betala för blomman han just köpt.

Ännu en gång, jag gissar att Carro har lärt honom lite "fel".....


Kommentarer
Huskatt

Lite "mamma-skryt" dör vi inte av ;)

2010-04-06 @ 21:47:05
URL: http://huskatt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0