Dagen tisdag

Halv tio och frukosten avklarad. Att det ska vara ett sånt företag att klara av just frukosten.... Undrar om det är jag eller kidsen som har mer att lära för att få ett nice flow liksom...?!

I eftermiddag ska kidsen följa med sin kära mor till Dr. Fransson och sen ska vi till polisen och skaffa den lille medlemmen hans första pass, så han också kan följa med till Turkland.
Eller som Wille sa när jag berättade att vi skulle till polisen; Nej, vi ska till snuten....
Va?! Vad säger min fina unge....
Jag gör som vanligt, jag skyller på Carro. Gissar att hon varit i farten igen....
Gissar även att hon kan vara källan till allt ont i världen....



Kommentarer
Huskatt

Alltid bra om man kan skylla på någon annan när de små liven säger..lite mindre lyckade saker:)

Jag ser det nästan som kompisars plikt att lära mina ungar dumheter :D

2010-04-06 @ 14:24:38
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Mikaela

Livet går ju ut på att skylla på andra..;)

2010-04-06 @ 18:29:05
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0