Rikspuckon.....

Måste bara dela med mig av vad som just hände här när telefonen ringde....
Wille svarade, mest som vanligt, och drog sin vanliga ramsa om vem är det?, vad vill du? vad heter du? vad gör du?, sen berättar han allt om sig själv och sin famlij och vad vi sysslar med.....

Detta gör han bara med folk som han inte känner, alltså inte de som han känner för dom vet han ju redan allt om.
Och detta är bra!
För oftast är dessa som han inte känner, någon av dessa otaliga rikspuckon till försäljare.
Och ibland har vi tur.
Som nyss.
Wille snackade så mycket och länge utan att komma till skott att Rikspuckot vart less och LADE PÅ!!!!!

Ibland är mina barn ovärderliga.....

Så ni som, i likhet med mig, inte har tagit tag i samtalet till Nixa.... utbilda era barn i denna teknik. Alternativt att jag kommer på ett bra uthyrningssytem inkluderat Wille.....


Kommentarer
Fisken

Ha, ha, ha!

Otroligt bra!

2009-09-04 @ 01:23:39
URL: http://dumbas.blogg.se/
Huskatt

asg härlig unge!

2009-09-04 @ 21:40:59
Stefan Falkelind

Jag får låna honom när nån försäljare ringer till mig. Barn är bra att ha:)

2009-09-05 @ 16:42:47
URL: http://falkelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0