Första natten tillsammans igen...

B säger att det har varit så tomt i sängen utan mig nu när jag har jobbat. Han var så glad inatt när jag var tillbaka brevid honom.
Nu undrar jag exakt vad han har saknat.... Att jag snor åt mig täckena? Att jag tar upp största delen av sängen och lämnar en liten bit längst ut åt honom? Att jag knuffar och sparkar på honom för att han ska uppmärksamma att Linus är vaken? Att han genom svordomar och sparkar utpekas som anledningen till att det är för varmt i sovrummet på nätterna?
Alla ovanstående är B´s, mer eller mindre, egna ord.....
Så B, om du verkligen tycker att det är så skönt att ha mig brevid, så kanske du inte ska gnälla så mycket nästa gång foten kommer...;-)

Vad gäller min tankar och känslor så var det jäkligt skönt att gå och lägga sig på morgonen när jag jobbat klart. Ingen som stör, ingen som tar upp plats, täcke och värme..... Bara jag som kan slänga mig tvärs över sängen....
Helt utan att nån bryr sig....

Varannan-vecka-lyx!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0