Lilla Emma

När jag hade tagit studenten, efter ett misslyckat försök att leva livet på en Grekisk partyö, så packade jag väskorna och åkte ner till Saltsjöbaden för att ta hand om två små söta flickor och för att bo i dessa söta flickors familj....
Jag hamnade i den bästa av alla bästa familjer och jag tror att flickorna tyckte att de hade fått den bästa av alla bästa barnflickor....
När jag vart ett med denna familj var Hanna och Emma 7 respektive 3 år och söta som få (de är dom fortfarande).
Jag tycker inte att det var så längesedan jag var där, det var ju liksom nyss....:)
Nu har jag fått fakta. Svart på vitt. Det VAR längesedan.
NU är lillasyster Emma 10 år och redo att bevakas i Wild Kids till hösten....
EMMA. 10 ÅR. WILD KIDS!!!
Min lilla Emma har gått från 3 till 10 år på..... ja, bara några få år... Eller???
Fyller Emma år snabbare än alla oss andra eller innebär detta att även jag har blitt stor nu?!
Nej, det är tur att inte jag fyller år i samma snabba takt som Emma.... Då hade ju jag också blitt sju år äldre på bara några få.... Och det är väl ändå inte möjligt????

Men fattar ni.... min Emma i Wild Kids! Jag kan kolla in sötnosen varje vecka snart....
Heja, Heja Emma!!! Mickan är ditt största fan...;)



Min sötaste Emma. Det blonda yrvädret i blå tröja i mitten...



Kommentarer
Stefan Falkelind

Ja jag är också paff över att några av mina dagisbarn växt upp och är riktiga män nu.

2009-09-29 @ 19:11:12
URL: http://falkelind.blogg.se/
Åsagåsa

Mickan-darling, hon har nu t.o.m. fyllt 11! Vilket gör dig till en gammal tant, och vad det innebär för mig ska vi inte tala om... :-) Lördagen den 6 februari kl 19.00 i börjar äventyret i SVT1. Då får du se hur klok hon har blivit! Din blogg är toppen! Och dina killar verkar härliga! Många kramar! Åsa

2009-11-09 @ 14:43:27
hannnnnaaaaa

haha Mickan du är så rolig! Vi saknar dig! Vi måste verkligen ses snart!! Hoppas allt är bra med dig! Jag har en ny blogg förresten!



Puss&Kram

// Hanna & Emma

2010-02-02 @ 20:42:36
URL: http://lettersbyme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0