Varför existerar pelare...?

Jag och en kollega satt bara för några dagar sedan och pratade om pelarna som finns i garagen i hotellet jag arbetar på. Vi tyckte att de var så "regnbågs-fina".... Mest, eller helt totalt, på grund av att det finns så många rå-kassa bilförare med bilar i olika fina färger som har kört "fel" och fått sina fina lackar förstörda av dessa pelare...

Då satt vi och skrattade gott åt det hela......

Igår morse hade jag helt plötsligt ändrat åsikt en aning.....
Just när jag skulle starta min resa hem från jobbet så hade en av dessa pelare bosatt sig precis där jag skulle svänga ut.... PRECIS JUST DÄR!
Givetvis så resulterade detta i en, numera, jävligt risigt lackad framdörr. Inte nog med det, den är numera jävligt orak, även kallad bucklig....
Men det är väl inte mitt fel att pelaren står precis där jag ska köra!!!! ELLER????

Och den misslyckade nolla som sa att jag kör som en kärring har FEL. Jag körde rally. Det gör väl inte kärringar?!

Och ett tips; Vill man köra rally i ett garage.... se till att det inte har ställt sig en pelare i vägen....
Ett tips bara!


Kommentarer
Melcher

Skönt för pelaren att den var just en pelare.



2009-09-20 @ 19:17:27
Melcher

Förlåt Mikaela. Första kommentaren skulle ha varit: Gick det bra med dig?

2009-09-20 @ 19:20:54
Melcher

Jag körde in en lyktstolpe när jag skulle testa uppställ i en kurva för att impa på en tjej. Min goa pappa frågade hur det gått för mig och nämde inte plåtskadorna, de var inte viktiga.

2009-09-20 @ 19:24:23
Stefan Falkelind

Jag skulle ha kört på alla pelarna i garaget.

2009-09-22 @ 22:02:28
URL: http://andarnashus.blogg.se/
Fisken

Förmodligen var det pelaren som körde på DIG.

2009-09-29 @ 09:37:47
URL: http://dumbas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0