Morgon!

God morgon som B säger. Eller. Jaja, skit samma som jag säger.
Sen kom jag ju på att jag har de perfekta jeansen här hemma och dagen blev genast mycket bättre.
Fast först är det lingonskogen som hägrar, med tillhörande lämplig klädsel. Alltså, inte de nya, hittills rena perfekta jeansen.
Sen är det ett pass i gymmet inplanerat, vilket inte heller inkluderar mina nya perfekta jeans.
Men sen kanske!

Förutom att längta tills jag får ta på mig de nya perfekta jeansen så längtar jag ännu mer till kvällen faktiskt.
Övning står på schemat och ikväll är det dags för min första rökdykning!
Jag längtar och längtar och är, om jag ska vara helt ärlig, liiite pirrig i magen.
Men vi återkommer i ämnet.

Hej då till er och hej hopp alla lingon i skogen!


Kommentarer
Stefan Falkelind

Vad kul att ut i skogen plocka lingon. Så skönt det skulle vara för mig. Snälla rösta på mig så jag får åka på blog award tävlingen i Stockholm.

2009-10-08 @ 15:32:23
URL: http://falkelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0