Badets utmattande förmåga...

En hel halv dag på badet kan ta kål på vem som helst... Är det klor-ångorna som sätter spärrar i skallen månne tro?! Inte ens mina nya vitamin-injektioner råder bot på detta....
Och om man plussar på två små vatten-ungar som inte spenderar en sekund i stillhet.... då är man liksom lite körd som piggelin...
Till råga på allt så var det ju travdags efter. Järvsöfaks som åkte på storspö... Gigantens tid som härskare är nog över nu kan vi väl fastställa...


Grabbarna orskade köstockning i kanan.....


För att förstöra mer för de andra barnen så gav sig B in i leken...


Mina badungar...


Vill vi göra Linus liv komplett så är det bara att köpa en vatten-kana....


Mindre road uppe på land, hmmm....


Kommentarer
A M

Vilka sötingar de är! Jag och Fredric måste få vakta dem när jag kommer hem! Tack för senast också! puss och kram

2009-10-10 @ 18:50:51
Mikaela

Men det vet du saknade vän, ni får ha dom när ni vill.... Nu är det snart bara en vecka kvar tills du är hemma!

Tack själv, det blir ju en längre variant när du är hemma igen.

Saknar dig!

2009-10-13 @ 03:38:05
mammi

oj vilka fantastiska bilder- härligt att se.Saknar de små liven men jag får hålla till godo med Tindra.

vi är i Norrbotten, kallt men snöfritt. Kram

2009-10-13 @ 19:44:35
Stefan Falkelind

Älskar badhuset.Så avkopplande som bara den.

2009-10-13 @ 20:16:06
URL: http://falkelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0