Tack, Tack

Tack för alla fina gratulationer och presenter på min födelsedag. Jag har så fin familj och vänner....

Det enda jag önskar mig mer på min födelsedag är kanske ett litet, eller stort, larm!
Imorgon börjar jag och Peder Preparand-utbildningen och det skulle ju vara trevligt om man fick ett larm med lite arbetsinsats innan utbildingen.....
Peders villabrand som han åkte på 20.30 var dom hemma ifrån 05.30 dagen efter... Så han har ju fått arbeta lite i hettan... Men lilla jag då... jag får väl ta rollen som gruppens mest nollade...
Kanske iof att de andra som ska gå utbildningen inte heller bor i en by som överöses med bränder och trafikolyckor....
Vi har ju ialla fall väldigt mycket övningar med Krokoms Räddningstjänst....

Men nu ska B ta míg in till staden för en middag och sen vill jag hem till en filmkväll i soffan, så kanske att det här med olyckorna får bli en annan mans jobb.... under två veckor framöver ialla fall!



Kommentarer
Söta Anna

MEN HALLÅ DÄR!!!

Fyller du år idag å ingenting sa du när du var på hotellet... Sånt ska man ju skrika ut! (man kan dock välja vilken ålder man är, d gör jag... 23 fyller jag alltid om du undrade)

GRATTIS SÖTA DU! å lycka till i veckan, d fixar du lätt.

Kram A

2009-10-25 @ 21:21:01
Herr B

Middagen var underbar, vilken klassrestaurang, vilket sällskap, wow... Och nu är hon ute på ett larm... Det var den filmkvällen...

2009-10-25 @ 22:02:33
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Mikaela

Tack Anna. Jag ska göra mitt bästa i veckan och berätta för dig nästa år jag fyller... Hälsa David från mig när du ser han. Kram Kram

...Och du, jag trodde du var 21...;-)



B, hur kul är en filmkväll med dig då... du sover dig ju bara igenom allt...

2009-10-25 @ 23:37:26
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Herr B

Det gör jag inte alls... Bara när jag är trött!

2009-10-27 @ 19:10:58
Herr B

Nu ska jag natta den stora,göra chokladbollar, killa Hemmafrun i nacken, o.s.v...

2009-10-27 @ 19:13:39
Stefan Falkelind

Grattis dagen efter!!

2009-10-28 @ 15:06:37
URL: http://falkelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0