Saknad

Fan vad jag redan saknar de sista två veckorna. Jag saknar killarna, Jag saknar Markusarna. Jag saknar alla härliga brandmän i Östersund. Jag saknar alla tokigheter vi gjort. Jag saknar allt allvar. Jag saknar stationen. OCH JAG SAKNAR HUR JÄVLA KUL VI HAFT!!!!!!!!

JAG SAKNAR.......


                   
...Grabbarna.....               .....Nicklas och Niklas... .....mer grabbar.....




                          
.....Anders.....                ....Kjell och Nicklas....          ....Ted......




                         
...Markusarna.....        ....pojkarna igen......            ......Kjell.....




Jag saknar till och med att ha levt i larmstället i två veckor.....

Tack och bock grabbs, förhoppningvis så kommer flera av oss att gå Sandö samtidigt så vi ses väl där!!!



Kommentarer
Frida

Tack Bertil!! Jag fick supergoda american pancakes till frukost idag som du visst hade inspirerat till. Fortsätt gärna med det =)



Ps. Larsson vilken grym brandman du är, jag är stolt!

2009-11-07 @ 15:43:26
Kjell

Känner likadant.... Eftersom jag ska till sandö först av oss så får jag väl informera om vad som väntar er. Kram

2009-11-07 @ 19:31:20
Mikaela

Frida; Tack älskade vän, du är så go!!!

Då kan vi från och med nu äta pancakes "tillsammans" varje lördagsmorgon då...:-)

Kom hem snart!!! Kram



Kjell; Huvva för vardagen.... Jag litar stenhårt på att du ger en utförlig beskrivning av dessa omtalade kalas där uppe... Kanske lite om skolan också...;-)

Kram på dig

2009-11-07 @ 19:57:27
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0