Record....

Jag är så sjuhelvetesglad att länets poliser höll sig ifrån min del av E14 igår kväll vid sisådär 22-snåret....

Jag tog nämligen rekord!!!

Och jag vet att man inte ska skryta om sådanahär saker, så DÄRFÖR, så ska jag inte klargöra den nya rekordtiden i silverfärgad Saab mellan Krokom och Östersund... men bra, det är den...;-)


Vad gör man inte för att komma i tid till arbetet och därmed hålla humöret i tiptop på sina väntandes kollegor....
Å andra sidan så hade det varit skitsamma om jag inte hade hunnit i tid, för Anna och Nina älskar mig ändå... (för det gör ni väl...?!)

Lite mer Å andra sidan, så går det jag gjorde till förmån för mitt ena arbete (hotellet) INTE RIKTIGT hand i hand med mottot vi har i mitt andra arbete (räddningstjänsten); "Det är bättre att komma fram lite senare än att inte komma fram alls..."

Å tredje sidan så skulle jag nog platsa hyfsat säkert i scouterna; "Alltid redo".......


Kommentarer
Stefan Falkelind

Ja ibland så har nöden ingen lag. Tur det inte var halt ute så du åkt i diket.

2009-11-26 @ 17:37:21
URL: http://falkelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0