Onsdag

En morgon när hela familjen är ledig. Detta ska närmast firas med en löprunda med B.
Sen ska jag in till staden för shopping. Helt plötsligt så har barnen inga kläder.... Vad hände där egentligen?
Inte ens lite arvegods från Wille till Linus verkar finnas till.... Jag är full av undran om vem som är här och snor, alternativt äter upp ungarnas kläder....

Sen kommer vi till dagens höjdpunkt.... VACINATIONEN!!!!! Yippie....
Jag ska förbli en av de få i världen som inte tjatar mig varm om denna gris-historia men måste ändå säga att hade det inte varit för barnen så hade jag DEFINITIVT INTE tagit skiten....


Visst ni förresten att det finns ett ämne som inte längre får användas i nagellack, som finns i el vaccino!!!!!
Mmmm, inte på en nagel men in med skiten i kroppen bah!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0