Lena har fått igång mig

Vännen Lena hörde av sig igår när jag hade övning vilket gjorde att jag inte kunde svara just då.
Jag tänkte att jag tar tag i detta så fort jag kommer hem... jo tjena! Eftersom jag delvis är socialt inkompitent så drog jag ut på det där med att återkomma tills ikväll....dagen efter!
Är detta helt åt helvete eller ganska ok med tanke på mina sociala begränsningar?

I vilket fall så ledde detta samtal till att vi ska leka imorgon. Det ska bli kul med tanke på att jag helt och fullständigt har försummat min vän under perioden med mycket utbildningar och övningar....
Dock inte sagt att fru Sunding heller har legat på luren precis....

Så imorgon ska jag komma hem från jobbet, överösa småpojkarna med pussar och kramar och pussar tills dom blir så förbannad att de lämnar mig, alternativt spyr på mig. Sen ska jag sova min skönhetssömn på några timmar, hinna med att träna (kommer inte att finnas på den Larssonska kartan imorgon dock), leka med Lena, dinnera med Sundings, sätta på masken (sminka mig), klä mig och slutligen, kl 20,00, åka in till jobbet där jag förövrigt måste vara glad OCH LE hela kvällen (på natten behöver man inte vara så leende längre....)
Så nu undrar jag....Tror jag på fullaste allvar att jag är SUPERWOMEN eller???
Tror jag verkligen det? Eller är jag faktiskt det???
Mmm kanske det.....
Fast... Jag tror inte det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0