En unik man...

Idag har jag blivit berörd. På riktigt. BERÖRD!

Jag har träffat en helt fantastisk man som till och med har fått mig att släppa ifrån mig tårar på min annars så stenhårda fasad....
Tänk att det finns människor som berör främmande människor så starkt.
Alla borde verkligen få känna denna känsla någon gång. Alla skulle BEHÖVA känna denna känsla någon gång.

Denna man har fått mig att tänka till, att fundera, att förstå, att känna....


Åh vilken fantastisk människa.....
Åh vilken fantastisk upplevelse......
Åh vad jag beundrar denna man....


Kommentarer
Stefan Falkelind

ja det är härligt när man träffar på en person som berör en på djupet. De är få. Du kan vinna 2 biobiljetter på min blogg.

2009-11-26 @ 17:35:31
URL: http://falkelind.blogg.se/
Dagge

Jo, men jag är upptagen...

2009-11-27 @ 12:49:28
Mikaela

Dagge; En kan väl få drömma..;-)

2009-11-27 @ 18:32:36
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0