Rak och ärlig......barns melodi!

Mina dagar när Wille är på dagis börjar ju som bekant med att jag och Emmaljungan (fylld med ett stycke Linus) beger oss ut på en löparrunda. Detta innebär att jag lämnar Wille på dagis, klädd för uppgiften i tights och oftast min löparjacka pga lite morgonkyla majoriteten av dagarna.
Och jag antar att detta ligger till grund för den härligt ärliga "komplimang" jag fick av Ella 4 år när jag lämnade Wille imorse. Hon stod och tittade när jag hjälpte Wille av med jackan och helt plötsligt, utan förvarning, utbrister;
Varför har du alltid samma kläder på dig?

Kan man annat än att älska barns spontana och ärlig uttryck?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0