Oroliga föräldrar

Som bekant så är det Elitloppet om två veckor och jag och B åker ner.....utan barn!
Linus ska husera i Hallen hos farmor Saga, något som jag inte är ett dugg orolig för, pojkarna har den bästa farmor man kan tänka sig.
Det är vart jag har lovat ut Wille som oroar mig lite....
Carro blir den som tar Wille under helgen, inte för att jag har bett henne, utan för att hon har tjatat till sig honom. B kände sig väldigt osäker när jag berättade vad jag hade lovat och lite osäker känner jag mig själv också.
Det är inte så att jag inte tror att de kommer att överleva helgen, det är på sättet de kommer att överleva helgen som jag oroar mig för.
Det värsta för lilla mammi är att när jag frågade Wille om han ville bo en helg hos Carro så frågade han bara om vi kunde åka dit NU......
Jag förstår inte vad som är så extremt kul hos henne.... är det kul att få ha vattenkrig inne, att äta glass och godis när man vill, att sitta framför datan och leta konstiga Byggare Bob-filmer..... Är detta nöje barn?!

Givetvis var jag tvungen att komma med lite förhållningsregeler. Vet inte varför egentligen eftersom jag vet att det jag sa igår har hon glömt idag. Eller helt enkelt redan gett själva fan i........



Kommentarer
Mostrarna

Haha jajamen Wille Wonka har förstått han where the place to be is....Han kommer överleva men kanske behöva en veckas semester sen

2009-05-15 @ 15:49:46
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Herr B

Det är så sant attman är orolig för att komma hem till en speedad Wille, men det måste vara värt det, inte för hästarnas skull men för att få vara ensam en lite längre stund med den man älskar...

2009-05-15 @ 22:02:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0