Nu... GRATTIS!!!

NU är han tre år, min lille kille.....
Detta firade han med att storma in på dagis och klargöra att han hade ätit godis till frukost!
Jag hade nonstop på tårtan som han fick som sann födelsedagsfrukost och givetvis var det just dessa som hamnade i lill-magen. Så trots lite mjölk och flingor efteråt så har hans frukost idag alltså BARA bestått i godis!

Förövrigt är jag ganska mycket less på regnet som sedan igår har forsat ner över byn....
Jag ger mig f*n på att detta följer med oss ner till stockholm på fredag.... Men det gör inget!!!!! För jag skiter i vädret, det är inte solen jag åker för att se... Så gud, fortsätt du att pissa över våra huvuden.... det gör inget för vi ska dricka upp pisset i plastmuggar tills vi i dimman ser Commander Crowe entra Elitlopps-vinnarcirkeln.....

SÅDETSÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0