Efter solen

En skön dag till ända. Badet var helt underbart underbefolkat, precis så som man gillar det med två barn med. Wille racade själv i de två superfina barn-kanorna och hängde även med mig i en av de stora...yehaa vad kul det är att leka...
                   


Avslutade sedan det hela med en mycket god middag på favvo-MAX, svårt att misslyckas!
       

Nu sitter vi och supersoftar/myser i soffan framför en av veckans bästa TV-dagar. MED en påse POLLY... om jag tänker efter ordentligt så kan Polly vara det godis som jag tycker allra bäst om utan att egentligen veta om det riktigt.... OM jag tänker till.....


Kommentarer
Anonym

Oh va mysigt att åka på badet, nästa gång måste jag få följa med! Kommer hem 30e så då måste vi ses! Se till så att Linus inte är för stor bara :) Nu är vi i vårt dyra grannland norge.. Puss på er!

2009-03-20 @ 10:05:07
Mikaela

Gissar att min okända vän heter Miel..... Vi sparar nästa gång till dig och ser dig på TVn så länge. Vi ska även hinna med isen innan det är försent. Vi längtar. Puss på dig med!

2009-03-20 @ 15:36:45
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0