Spontana vi

Då är vi på väg till Åre då.... Framförhållningen i denna familj skulle ibland kunna ses som lika med noll. Nu på morgonen så kom vi på att vi skulle dra iväg till Åre för en skidtävling. Skillnaderna mot föregående gånger är två till antalet; 1. jag åker detta helt själv, UTAN Bertil (och det känns nog, helt ärligt, lika bra det!)   2. Denna tävling är bara 1 mil, känns bra med tanke på att det blev en hemmakväll med vin och sushi igår.... Så en mil ska jag väl kunna dra mig igenom på egen hand. 1.45 borde detta klaras på.

Fasiken vad jag ska kyssa dessa "norrmän" när detta är klart, sista tävlingen för denna vinter (visst, så sa jag sist också, men den här gången känns det RÄTT!)


Kommentarer
Granne

Hur gick det då?

2009-03-07 @ 20:39:07
Mikaela

Ja du kära vän, jag hänvisar till det nya....

2009-03-07 @ 21:23:05
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0