Semesterplaner

I våran familj är vi i full färd med att planera semestern inför sommaren. Irland eller solsemester?! Hur mycket jag än älskar Irland, och det är MYCKET det, så kan man inte riktigt räkna med att det blir någon slags solsemester där. I värsta fall kan det bli lika mycket solsken som en dag i Fredrikssons närvaro.... med andra ord, inte speciellt mycket!

En minisemester är väl i princip spikad iallafall, ELITLOPPET! Hur mycket jag än älskar min goa Wille så har han "förstört" iallafall två av de senaste tre Elitloppen.
Det första han stack hål i var när han föddes, 2006 så hade den då lille bestämt sig för att trycka sig ut dagen innan Elitloppet. Ska väl vara glad att han bestämde sig för att komma då och inte mitt under loppen, på detta sätt så kunde jag ju iaf ta TVn i besittning på BB och kolla loppen dagen efter.
Året efter så fyllde pojken år Elitloppshelgen så då var det ju inte snack om att inte fira den första födelsedagen med honom.
Och förra året så var det samma sak, men där kan jag egentligen inte skylla på honom utan flytten gick precis då till huset.... så av förklariga skäl....
MEN I ÅR........... då drar vi, ÄNTLIGEN!!!
Vem anmäler sig som barnvakt?



Kommentarer
Anonym

Jag anmäler mig! om jag är hemma då... På måndag kommer jag hem!!! Ses något till veckan?!?! Kram kram// A M

2009-03-28 @ 17:48:23
Mikaela

Tänk på vad du anmäler dig till; en huligan, en terrorist och en hel helg.... Du har fortfarande chansen att tänka om..! En date i veckan känns spikad. Hörs senare. Puss&kram

2009-03-28 @ 21:13:53
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0