One down...

Då sover den lille sin förmiddagslur och jag ska ta tillfället att göra mig själv iordning inför dagens strapatser.... Dagens plan är Gregoriemarknaden i stan, jag är lite som pensionärstanterna i min lycka att få strosa runt bland alla märkliga människor som säljer den konstigaste skiten efter den andra. Sen när man är klar så har man diverse skit med sig och några goda ostar från ett lokalt ost-göreri?!  Låter som eftermiddagen är klirrad...

För övrigt så ska nu Michael Jackson göra tio avskedskonserter. Kan inte säga att jag bryr mig speciellt mycket. Jag har ingen som helst relation till denna mysko man förutom att syster hade skivor och barndomskompisens bror var hutlöst galen i honom..... Men jag tror ändå att jag har förstått att hur konstig och wacko han än är så måste det ju ändå vara något magiskt över honom, något genialt! Även om jag inte bryr mig nämnvärt så kan det väl inte finns många artister i världen som gjort så mycket för så många, han har en gång satt en ribba och att för någon annan komma i närheten av hans bedrifter (av olika slag) kan kanske bli lika svårt som det iår var för MoDo att klara av ett slutspel....
Så till er som får se detta, grattis! Det måste vara ett geni, ett undantag ni får bevittna!

Popkungen Michael Jackson säljer ut ranchen Neverland. Grin


Kommentarer
Leonora

sv; vad härligt :)

gör du då+

2009-03-06 @ 10:08:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0