On request...

Ja, då har klagomålen på dålig uppdatering haglat in och jag kan tyvärr inte säga så mycket om dagens reslutat, mest pga att jag inte har en aning.... Försökte se hur jag skött mig idag och blev väl lite halvförvånad när jag inte fanns med på resultatlistan....någonstans! Inte ens ett misstag så att jag fanns med på herrarnas som Mikael Larsson (har hänt i ungdomens tider).... Så jag vet inte, diskad kanske? Kan inte förstå hur det ska kunna vara en anledning, pga för snygg för att skida eller...? Nej, vi får helt enkelt hoppas att jag får vara med snart....
Det kändes iaf som att det gick bra, trots TOTAL motvind på öppen is mellan Duved och Åre..... men jag är stark jag...

För övrigt så är jag superlycklig för Johan Wissmans skull, EM-guld till en av friidrottens mest värdiga.... Jag tror även att Johan skulle vara ett bra sällskap i lördagssoffan.... han är nog som gjord för att mysa med! GRATTIS!!!



Kommentarer
Moffa

jag har hittat resultatet sjua blev du bra jobbat

2009-03-08 @ 09:07:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0