Hemglass

Jag och Wille sitter och planerar in nästa veckas Hemglassbesök. Vi tittar och pekar på de glassar vi gillar och vilka vi har ätit.... en mysig hobby vi ägnar oss åt ibland.
Detta fick mig att tänka på den gången när jag var gravid och kom på att jag måste ha en speciell glass från Hemglass NU!
Problemet var att mitt i stan (där vi bodde då) så kom inte glassbilen. Paniken och begäret kändes alltför stort så jag tog fram datorn, kollade upp var det fanns en Hemglassbil just nu och drog. En timme senare var jag hemma med mina glassar. Och som jag minns det så var dom väldigt värda detta storprojekt.... tills nästa begär kallade iaf!


Hemglass godast just nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0