Den nya är här

Soliga fredag. Är på väg att träffa Lena och kids sen tänkte vi hälsa på på Kongroa idag.
Telefonköpet blev av igår så nu har jag en ny bekantskap som kommer ta alltför mycket tid för att lära känna. Men den var söt, den nya.

Mitt största problem just idag är hur jag ska lösa slalomen när vi är på Kongro.... Ingen TV där inte. Kanske radion i min nya mobil.....
Förresten ska det väl vara JÄTTE-roligt att köpa ny mobil va, den här gången var det bara roligt. Det vart alltför mycket "måste-ha" över detta köpet, men vi blir nog bästisar snart vi två.....


Vet ni vad jag skulle göra om jag fick inbrott i mitt hus??? Få utbrott!!!!
Ha, ha, tokiga jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0