Helgen i bilder

Nu har jag på något galet konstigt sätt lyckats fixa till så att det går att lägga in bilder igen. Detta har jag gjort helt själv.... jag som knappt kan sätta på datorn på rätt sätt...

Så här kommer en uppdatering från helgen

On our way....



Detta är mannen som för 5 år sedan aldrig hade varit på trav,
nu som engagerad debutant på Elitloppet!



Lite folk hade samlats på banan.....


Lördagen var Adielssons dag. Bara undrar..... var han hemma och
sov på söndagen..?!


Det är viktigt att hålla vätskebalansen i shakt dessa heta dagar.....


Och vilka mötte vi på gatan som resulterade i en middag......
Jo min skidguru, en skidskytt och en söt liten flicka. A K A Tord,
Fredrik och Sanna. Trevligt gatumöte och god mat!



Lejonen som skulle ta oss hem till hotellet.... Tog ett tag, men nån
gång framåt småtimmarna var vi hemma......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0