:)

Jag och mina vänner har sedan länge hamnat i disskutioner angående dataanvändande. De tycker att jag är helt lost i datorns värld. Jag är tydligen spritt språngande galen för att jag inte utsätter min relativt oskadade hjärna med diverse drogliknande aktiviteter.
Faktum är att jag kan spela poker, jag fattar mailen och bloggen. Och jag tycker att jag klara mig alldeles utmärkt med dessa ting.
Först var dom på mig för att jag inte hade MSN, de tyckte att jag missade trevligt umgänge som dom hade där tillsammans. Hallå flickor....TELEFON!!!! Use it!
Sen var det själva fan att jag inte har fattat nöjet att sitta hypnotiserad och avskärmad från den riktiga världen framför Facebook. Och jo, jag vet nog hur ni hyperventlierar när ni inte har hunnit kolla Facebook för tjugonde gången samma dag....
Sen har dom inte varit på mig om så mycket mer saker, jag vet inte om det inte finns så mycket mer beroende-övningar på nätet eller om dom helt enkelt gett upp hoppet om mig.....

MEN.... nu ska jag dela med mig av vad jag har lärt mig.
Lite av erat språk har jag faktiskt snappat upp. Jag har lär mig att :) inte betyder att folk inte kan stava och blandar tecken värre än en häxblandning. Nej, :) betyder att man LER!!!!!

Herregud, skaffa ett RIKTIGT liv så vi kan :) mot varandra varandra!!!!!


Släpp nu era nerd-fasoner brudar, vi är ju alla samlade nu..... Äntligen!!!!


Kommentarer
A M

Bra skrivet vännen! Jag kommer hem till midsommar, kanske lite grillning efter den helgen?! Med alla sammlade!! Och MSN skulle inte skada om du hade.. Men puss puss och vi ses snart hoppas jag!!

2009-06-10 @ 17:45:55
Mikaela

Ända till midsommar...åhh... Grillning känns klart och betalt! Och du...jag har MSN, jag bara vägrar att använda det! Puss och kram, saknar dig just nu.

2009-06-10 @ 21:33:40
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Herr B

Min blivande fru, datafreaket, trädgårdsmästarinnan och världens bästa mamma och livskamrat, är det vackraste som finns. Hon skiner mer än solen i Krokom, och det säger inte lite det!

2009-06-10 @ 21:42:20
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Herr B

Min blivande fru, datafreaket, trädgårdsmästarinnan och världens bästa mamma och livskamrat, är det vackraste som finns. Hon skiner mer än solen i Krokom, och det säger inte lite det!

2009-06-10 @ 21:43:03
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0