Svordomar på sin plats

 Nu går det bara käpprätt åt hel..te.... Planering var nog inte min starka sida trots allt!

Jag och B har sedan ett tag tillbaka bestämt oss för att springa Fjällorienteringen tillsammans. Det är tillochmed så att jag har börjat se fram emot denna aktivitet.
Detta inebär att det för tillfället finns två inplanerade helger i sommar då jag  även ska återse min arbetsplats och göra människor glada där under Yran-helgen. Och vad händer självklart då?!
Jo givetvis så inträffar Mikaelas enda två inplanerade helger SAMMA HELG!!!!!!
Fan, Skit, Rövhål, Helvete, Satan, Kukhuvud, Förbannat, Fredriksson osv...

Men eftersom jag är en chefs nattliga dröm så ska jag inte sätta mina kollegor i skiten, så ta´t lugnt jag kommer att vara där. Jag ger upp min fjälldröm med 12 km löpning tre dagar i sträck och kvalitets-tid med B och chansen att sätta gubbarna på plats, för att finns hos er och göra andra människor glada.................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0