Sov min älskade tjockis....

Nu är vi inne på andra veckan i rad då Linus redan är vaken när vi kommer hem från våran 1-timmesjogg på morgonen, och detta är jobbigt!
Förr, på den gamla goda tiden, så fortsatte han att sova ytterligare en timme, min timme i himmelen.
Timmen då jag kunde duscha i lugn och ro och klä på mig i lugn och ro, kanske tillochmed dra på mig ett lager mascara.
Den tiden verkar ha nått sitt slut.
När jag tog upp detta med syster Anita igår så klargjorde hon snabbt att Linus är nog ett barn som kräver ganska lite sömn, och jotack, jag har märkt det.
Jag minns den tiden då han sov 4 timmar i sträck, då jag hann göra saker som idag står orörda och ogjorda.

Nej, jag får nog ta och skaffa en ny bebbe om jag vill ha 4 timmars lugn och ro igen......


En alltmer sällsynt syn.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0