Bad goes good...

Hela familjen samlad, minus huliganen som är på dagis.
Ego började tidiga morgonen med två pizzor på toan.... För en flicka som har fobi för spyor så var detta inte ett dugg mysigt och dagen kunde inte ha börjat sämre.....
Sen somnade jag om och vaknade av B som klargjorde att han tagit ledigt för vård av blivande....
Så dagen vart snabbt mycket bättre.
Det är MYCKET trevligt att ha honom hemma men det är inte utan att jag känner mig lite skyldig för att jag helt plötsligt inte ligger och öser ur mig kaskader....
Speciellt då jag skickade B till affären för magsjukemåsten såsom Piggelin, Cola och syrliga gröna äpplen. Jag tror ändå att detta kan fungera i förebyggande syfte, så trots den tillfälliga bristen på kaskader så tror jag att jag försöker få i mig grejerna ändå.... en måste ju offra sig!
Kanske kan bjuda Wille på en Piggelin.


Kommentarer
Teresen

Pizzor på morgonen efter en långhelg på tumanhand låter misstänkt. Ska du försöka undvika norskarna något år till eller?! ;)

2009-06-11 @ 15:29:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0