Slutläst

Det är inte ofta som det hänt, ungefär lika ofta som Marian Keys har skrivit nya böcker....
Men nu har det hänt!!! Jag har läst ut en bok, helt oberoende av ovannämda och lite mer beroende av en porrstjärna.

Kom på något sätt i kontakt med en höjdare," Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson.
Sjukt sjuk, rolig, hemsk, intressant, galen och bättre-än-bra bok. Att jag innan boken inte hade en aning om vem denna Jenna Jameson var spelar mindre roll, nu har jag stenkoll och vart så fashinerad av denna skadade och fina kvinna?!

Vart ju självklart nyfiken på att förstå lite mer av det som stod där att jag nu funderar på att kolla in en av dessa filmer som nämdes.....
självklart i forskande syfte.....:)



Kommentarer
Teresen

Ska definitiv läsa den.

Jag kan tipsa dig om Mossvikenfruar av Emma Hamberg tror jag hon heter.

2009-07-24 @ 11:02:55
Carro

Gött d¨kan jag kanske få tillbaka den nu då

2009-07-24 @ 15:15:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0