Så vackert att det gör ont

Att något så sorgligt kan vara så vackert.....
Att något kan träffa mig så rakt i hjärtat utan att jag egentligen har en relation till det jag ser och hör....
Att någon aldrig får höra de fanatstiska ord som sägs om honom förrän slutet har kommit....
Att någon kan få så många vitt skilda människor att samlas för att minnas, älska och förenas....
Att någon kan gå igenom livet och göra så mycket för så många utan att uppmärksammas för allt det FINA han gjort och gett en värld....
Att en dotters få ord kan få sån kraft.... måste kunna knäcka även den hårdaste....

Jag har alltså tillbringat kvällen med att se Michael Jacksons minneshögtid.
Så vackert, så sorgligt, så mjukt, så respektfullt och så kärleksfullt.

Och jag undrar, finns det någon som inte knäcktes av den söta dotterns ord?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0