Äntligen tillbaka

Jag har inget försvar, bara att jag helt ärligt inte hittat tid till detta förrän nu.... Helgen har gått, halva veckan har gått så jag har glömt vad som hänt sen sist, säkert inget vettigt.
Wille har ju iaf varit i Undersåker med moffa och Eiwor, han fick åka tåg upp och det är ju i Willes värld en riktig upplevelse, så han stod där på perrongen med väskan och Pingu och väntade, sen kom tåget och han och Eiwor åkte iväg...
                

Detta gjorde ju att jag och B kunde sticka ut på en skidtur tillsammans, med Linus i pulkan så drog vi ut i skogen till Näldsjön. Mysig tur som nästa gång kräver matsäck.....
Men nu till det väsentliga som hänt...... Jag var ute och sprang igår!!!!! Det här är så många kors i taket att det krävs en ommålning.... Och nej, min åsikt har inte ändrats (kanske ytterst lite), springa är fortfarande nåt av det tråkigaste man kan ta sig för... Också finns ju risken att man kan bli platt-arslad....
Jag vet inte vad problemet är, men jag söker väl nån ny spänning i mitt ganska så rutinmässiga liv. Men springning var helt uppennart inte vad jag söker.... Det är tur att jag är envis, annars hade jag gett upp för längesedan. Ikväll blir det ridning, kanske inte så stor spänning eller nyhet men jäkligt kul. Hann förresten med två ridturer i helgen.

Nu kallar städningen, men vill bara säga att de är här nu... Tulpanerna! Jag bara tokälskar dessa blommor, vita tulpaner ska alltid finns i mitt hem!

Min vår-asossiar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0