Spänning

Idag kommer herr astronaut! Det ska bli så spännande, Carro följer med så att jag inte dör av spänning. Längesedan en amerikan förde in så mycket spänning i mitt liv.
Efter dagislämning så gick jag som vanligt till affären och vem var vaken när vi kom dit, lill-Linus. Så nu sitter han här brevid, helt utanför planerna. Mitt annars så inrutade liv tog nu en helt ny vändning, Linus kommer alltså inte att sova till 11.30 idag vilket innebär att hans eftermiddagslur inte kommer att bli som vanligt heller. Detta är så galet, hur ska denna oförutsägbara dag sluta, Mitt liv är så spännande!

Jag såg programmet om Victoria Silvstedt igår, det är en tjej med spännande liv. Normalt sett skulle vilken blond, smal, korkad tjej med siliconisar som helst, få mig att må halvilla, men denna tjej är ju rolig och faktiskt förbannat snygg. Tänkte ni på vilka problem denna tjej brottas med i livet? Verkar vara en spännande tjej!


Min ständiga följeslagare och spänningsgivare.....


Kommentarer
Carro

Tack för i eftermiddags och i kväll,jättemysigt att ha er tre på middag och att få se min Budda och min bästa kompis. Johanna hälsar Kram

2009-01-21 @ 23:56:44
URL: http://debbiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0