Stadsskidtur!

Äntligen inne i värmen igen, 19 grader vaknade vi till imorse, kan lätt kännas lite kallt när man somnade till 7 grader....  Men jag eldar vedspis och myser jag.

Anna Maria fixade en bronspeng till Sverige igår, fan vad bra du är! Grattis till dig och de andra tjejerna. Tyvärr missade vi stafetten då jag var inne på ÖSK och racade. Och för er som inte är inne i detta skidande så kan man väl säga att ÖSK är lite flashigare än mina marker i Aspås elljusspår, ungefär som att jämföra Volovo och SAAB! Fast samtidigt känner jag mig lite hemma i Aspås skogar, man är som alltid ensam där, på ÖSK så är det många människor och många rumpor som svischar förbi. I Aspås svischar ingen förbi, så det är väl lite vilken utsikt man är ute efter som får avgöra.....

Såg att jag hade storrekord i antal besökare igår, fan vad kul! Lämna gärna ett avtryck när ni hälsar på!

Therese och Elin kom förbi en sväng igår, jag älskar när folk "kommer förbi", det är på något sätt så uppskattande. Elin var lite bebbe-sjuk och ville kramas lite med Linus. Gick sådär när Wille tog henne i besittning och drog upp henne på rummet för att laga mat till henne.... så där satt hon och åt pannkakor.

Elin och Linus

Och varför har 2½ män slutat att sändas på sena vardagskvällar..... VARFÖR, VARFÖR TV3 ?????


Kommentarer
A M

Kul att din satsning i skidspåret håller i sig! Och löpning också! Tack för smset! Vi får ta något pass tillsammans! Pussa favorit pojkarna från mig! Vi får ses när jag kommer hem, efter den 26e.. Puss och kram

2009-01-15 @ 11:32:00
Teresen

Elin tyckte bara att det var kul med Wille.

Igår gjorde hon en tröja till honom, som han kan ha nästa gång han kommer, om han vill måla då också. Du har så fina barn.:)

2009-01-15 @ 13:33:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0