Orosmorgon

Nu sitter jag här ensam igen, första dagen på flera veckor som Wille är på dagis. Sitter med min äggröra och funderar på allt. Linus sover. Jag funderar på att jag ska ta tag i målningen av köket, inte klart ännu.
Jag kom nyss hem från MVC, har tagit ett cellprov. Tydligen något som alla kvinnor ska göra vart tredje år sedan de fyllt 23, för mig var det första gången och jag är 26.....! Hon var så noga med att berätta att det är ingen fara, kollar man bara vart tredje år så hinner man upptäcka förändringarna i tid. Men orosmoment som jag är så tror jag ju att bara för att jag var där och gjorde provet så är det ju såklart något fel. En konspiration om Mikaela, dom vet nåt, det är nåt fel. Varför hände det annars just nu? Och hur mycket har då inte hunnit hända på 26 år.....
Om en månad vet vi!


Kommentarer
Teresen

Du behöver inte vara orolig. Jag lovar dig. Att ta provet är det värsta. Kram

2009-01-09 @ 17:51:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0