Nykär

Jag tror jag har gått och blivit lite småförälskad. Det har som växt fram lite över sommaren men det var först häromkvällen som jag förstod att detta är på riktigt, inte nåt litet ytligt tycka-om-tänk. Nej detta är över dessa gränser. Herregud,  jag tycker ju inte ens karln är snygg, eller tyckte, nu när kärleken har växt fram så måste jag ju tycka att det är lite snyggt, men framför allt så är det äkta känslor detta handlar om... Min nya kärlek.....Kid Rock!
Med den fantastiska sommardängan All summer long så smög han sig in i mitt hjärta och började, skulle det visa sig, bygga ett litet bo där. Och för varje gång jag hörde denna låt så växte sig kärleken starkare för att för några dagar sedan nästan explodera! Jag hittade av en slump min favorit-promenad-sång (Picture) på mitt nya hak Youtube, och vem är det då som ligger bakom denna fina duett månne tro.....Kid Rock! (tillsammans med Sherley Crowe) och kärleken stegrade. Några minuter senare kommer jag på att jag har ju sett denna man på Ellen Show, sjungandes på en lugn och fin sång som jag tror hette Amen. Och jag börjar förstå att detta är ju en mjukis, en riktig dela-soffan-med-kille, en gentleman. Vet inte om jag hade några tankar om denna man innan, men om jag hade det så innehöll de säkert inte några tankar om droger, fängelse, bröllop-och-skilsmässa-inom-en-vecka (i kallingarna), misshandel osv. Nä, det här förstår vi ju alla är en känslig man, möjligen en missförstådd man. Och jag tror, att om han och jag träffades här på hemmaplan så skulle mitt liv nog ha tagit en helt ny vändning...... allt skulle nog klaffa! Kid Larsson, Mikaela Rock..jaja det ger sig när stunden är inne....men kläderna på, det blir det!


Kommentarer
Tina

Åh Kid Rock är en av mina favoriter sedan Sheryl Crow duetten. Trodde det bara var jag i hela Sverige;)

2009-01-08 @ 16:23:35
URL: http://debbiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0