5 dagar kvar....

Var nyss ute i skogarna i Aspås, ett kärt återseende. Det var ett bra tag sen jag var där sist. Och där har det hänt saker vill jag lova. Man är inte längre ensam i skogen, det var flera stycken där! Har en liten aning om vad detta kan bero på... jag är inte den enda som ska åka tävlingen! Fatta att folk tränar speciellt för sånt här, kanske jag också borde ha gjort...!    Såg iaf Erik Adielssons dubbelgångare när jag gick från spåret, killen var lik, hade han inte hejat på "svenska" så hade jag nog undrat en del.....

Dagen tillbringades även idag med en "sjuk" Wille, imorgon blir det dagis. Absolut att det blir!
Nu ska jag se klart Bygglov, Willy är ju bara en sån man inte kan få nog av.

Måste nog kolla upp det här med Adielsson ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0