Lite helgbitar


Underbart söndagsslöande....

Puh, nu har vi hunnit hämta Wille, fått mat hos momma, försökt stuva in barn, bilstolar, väskor, leksaker mm i en fullsmockad bil med en sambo som var nära ett nervsammanbrott, samtidigt som vi skulle få Wille att över huvudtaget ens vilja åka hem..... Så nu har vi fått de båda små grisarna i säng, jag sitter framför kaminen och myser med en godisskål och lite poker samt en liten blogg, ibland är det skönt!

Vi måste ju snudda lite vid ämnet Melodifestivalen, vad hade hänt? Stolpskottet vid namn Petra... hade hon bara en dålig dag eller är det detta som vi ska dras med några lördagar framöver? Jag kan ju inte annat än att be Lena Philipsson om ursäkt... allt är glömt nu! Till det musikaliska då, inte konstigt att det blir så mycket skit när det ska hinnas med såå många bidrag.... Alcazar har ju en förmåga att ge det man väntar sig, och ändå var det på nåt sätt det bästa med gårdagskvällen. Helt tokig var ju inte Emilia heller, lika söt som de två rådjuren vi höll på att köra på ikväll var hon ialla fall.
Grannarna tillbringade kvällen här hos oss, supertrevligt med godis, chips och popcorn, sånt som vi gillar... och vinet såklart! Vi kunde ju som dubbelfira igår, Melodifestivalen och att jag och Terese hade varit så duktiga på våra skidor under dagen. Jag i skidloppet och Terese i barnbacken i Almåsa.... vi var så värda allt gott så!

Nu ska jag mula godis, det är ju måndag imorgon....
Kram och puss till alla länder som läser detta. (Jag vet att i dagsläget är det Sverige, USA, Belgien och Sydkorea. Inte illa pinkat att ha en sån internationell blogg....)


Kommentarer
Anonym

Barnbacken är faktiskt väldigt brant i Almåsa.

Nu har jag varit upp på toppen, det gick inte så bra. Orkade inte hela backen ner, bara ramlade(kanske var vinet kan vara bra att skylla på)och tappade dess utom min kära mobil. DEt där med skidåkning är nog inte min grej. Tacka vet jag sommarn.

2009-02-09 @ 20:01:25
Teresen

Barnbacken är faktiskt väldigt brant i Almåsa.

Nu har jag varit upp på toppen, det gick inte så bra. Orkade inte hela backen ner, bara ramlade(kanske var vinet, kan vara bra att skylla på)och tappade dess utom min kära mobil. DEt där med skidåkning är nog inte min grej. Tacka vet jag sommarn!

2009-02-09 @ 20:03:51
Teresen

Barnbacken är faktiskt väldigt brant i Almåsa.

Nu har jag varit upp på toppen, det gick inte så bra. Orkade inte hela backen ner, bara ramlade(kanske var vinet, kan vara bra att skylla på)och tappade dess utom min kära mobil. DEt där med skidåkning är nog inte min grej. Tacka vet jag SOMMARN!

2009-02-09 @ 20:06:02
Teresen

Oj, dem gick tydligen iväg fast att datorn sa att dem inte gjorde det.

2009-02-10 @ 10:06:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0